Izšla je nova številka!

Rowan Atkinson: Mr. Bean je sebičen pankrt!

Johnny English, najbolj neroden agent njenega veličanstva se je vrnil iz pokoja.

Milena, počivaj v miru

Kultni jugoslovanski igralki v spomin.

Boštjan Romih mesec dni tulil od bolečine

Boštjan Romih vodi oddajo Ambienti na TV Slovenija.

+ še mnogo več preberite v zadnji številki!

Televizija

Intervju: Nina Ivanič

M.V.

Dobitnica žarometa za igralko leta, ki navdušuje kot negativka Mojca v seriji Reka ljubezni, je prepričana: »Pametni telefon je največja droga sodobnega časa!«

Na intervju prihiti s predstave, ki jo je imela ob devetih zjutraj v matičnem Lutkovnem gledališču Ljubljana, na njenem kolesu pa sta že vrečki solate in češenj, ki jih je mimogrede kupila na tržnici. Takoj se razgovori o tem, kako uživa igrati za otroke, ki so tako pozorna publika.
»Če je predstava dobra, otroci res 'padejo' vanjo. Prisotni so tukaj in zdaj in ne buljijo v mobilne telefone,« pojasni in se razhudi nad vse večjo odvisnostjo od moderne tehnologije, ki ubija kreativnost, pozornost in stik z naravo in sočlovekom.

Ste letošnja dobitnica žarometa za igralko leta, v zahvalnem govoru ste dejali, da ste srečni, da ste dobili nagrado zaradi telenovele, saj je ta žanr pri nas še vedno podcenjen. Zakaj?
Slovenci zelo radi brez konkretnih argumentov in vnaprej obsojamo stvari in o njih govorimo slabšalno. Iz prve roke lahko povem, da je to zelo neupravičen predsodek. Tako kot pri vseh drugih stvareh, so tudi telenovele lahko boljše ali slabše kakovosti. Tako za Usodno vino, še posebej pa za Reko ljubezni lahko iskreno rečem, da delamo v vseh segmentih na izjemno visokem nivoju. Niti predstavljati si ne morete, koliko dela, znanja, izkušenj, dobre organizacije, prilagodljivosti in odrekanja je potrebno, da tako velik sistem gladko teče. Sicer pa za igralca ni važen žanr, v vsakem moraš biti dober.

Ampak kdo ima te predsodke? Gledalci očitno ne.
Ne, gledalci ne. Posamezniki, ki so del strokovne javnosti, njihovo mnenje pa določeni mediji podpirajo. A za temi predsodki se skriva neznanje, neizkušenost, predvsem pa nevoščljivost. Bom citirala na prvi pogled zelo poenostavljen stavek igralca Laurencea Oliviera: »Ali je predstava dobra ali slaba, vem takrat, ko grem na koncu k blagajni in vidim, koliko denarja smo zaslužili.« Predstave in filmi naj bi bili delani zato, da jih vidi čim več ljudi, ne za nekaj umetniških sladokuscev.

Očitno imajo ljudje radi negativce – za žaromet ste bili nominirani med igralkami, ki igrajo pozitivne like, pa ste ga dobili ravno vi.
Igra je pač igra, boljši ko si, bolj prepričaš ljudi. Ogromno gledalcev mi reče: »Joj, kako si lahko tako zlobna? Moja mama te ne more videti! Moj mož bi te utopil v žlici vode!« Enačijo me z likom in se mi zdi prav smešno, da jih moram opomniti, da to le igram.

Celoten intervju preberite v novi številki revije Vklop!