Izšla je nova številka!

Intervju: Iztok Mlakar

Ob izidu albuma Porkaeva smo z igralcem, pevcem in unikatnim pesnikom pokramljali o ljubezni, smehu in življenju v krajih, kjer se smreke umikajo borovcem.

Slovo od Štorije

Po 6. sezonah se je poslovila priljubljena slovenska serija Ena žlahtna štorija, postavljena v Goriška brda. Spomnili smo se, kako se je vse skupaj začelo ...

ZOISG: neponovljivo in nepozabno doživetje

Pred finalno oddajo Znan obraz ima svoj glas smo še enkrat zaslišali vseh osem tekmovalcev, ki nas vsak teden znova presenetijo z neverjetnimi preobrazbami,

+ še mnogo več preberite v zadnji številki!

Televizija

Manekenka med igralci

B. P.

Lea Mihevc, ki jo v Eni žlahtni štoriji gledamo v vlogi očarljive fotografinje Laure, je v serijo vstopila naravnost iz New Yorka, kjer je delala kot fotomodel.

Lea je v New Yorku namreč živela in delala zadnja štiri leta in pol, med drugim kot prodajalka v trgovini z oblačili in fotomodel v resničnostnem šovu Heidi Klum. V tem času je ugotovila, da manekenstvo pravzaprav ni tisto, česar si želi, zato je začela v New Yorku obiskovati večerni tečaj igre.

Lea, kako se manekenka znajde med igralci?
Iskreno povedano – igra me je vedno zanimala, a nisem bila dovolj pogumna, da bi šla v to. Prek manekenstva sem pristala v kakšnih reklamah in videla, da bi to lahko delala. V manekenstvu nisem čutila, da rastem kot oseba. Pri igri lahko greš vase, raziskuješ, predvsem pa imaš neomejeno možnosti, da se spoznavaš.

Kako to, da niste ostali v New Yorku?
Zaradi več razlogov. Tam sem živela štiri leta in pol, kar je kar precej. Na neki točki sem ugotovila, da me spreminja, in imela sem dovolj tega mesta. Rada se vračam, ampak ni mi do tega, da bi živela tam. Pogrešala sem naravo in manj stresno življenje. Poleg tega mi je potekla viza in sem bila prisiljena iti domov. Potem sem jo sicer obnovila, ampak ta viza mi dovoli samo manekensko delo, z igro se tam ne bi mogla ukvarjati legalno. Zato sem prišla nazaj v Slovenijo in imam se odlično. New York je samo za kratko obdobje.

Celoten članek najdete v novi številki revije Vklop!