Izšla je nova številka!

Intervju: Jan Cvitkovič

Režiser filma Družinica je med delom s socialno ogroženimi otroki spoznaval pretresljive zgodbe družin, ki so se znašle v revščini in zato na robu propada.

Manekenka med igralci

Lea Mihevc, ki jo v Eni žlahtni štoriji gledamo v vlogi očarljive fotografinje Laure, je v serijo vstopila naravnost iz New Yorka, kjer je delala kot fotomodel.

Animirani junaki naše mladosti

Se jih spomnite, Gustava, Bojana, palčka Smuka, Pipija in Melkijada, Stripyja, Baltazarja in ostalih risanih junakov, ki so nas zabavali v mladosti?

+ še mnogo več preberite v zadnji številki!

Televizija

Manekenka med igralci

B. P.

Lea Mihevc, ki jo v Eni žlahtni štoriji gledamo v vlogi očarljive fotografinje Laure, je v serijo vstopila naravnost iz New Yorka, kjer je delala kot fotomodel.

Lea je v New Yorku namreč živela in delala zadnja štiri leta in pol, med drugim kot prodajalka v trgovini z oblačili in fotomodel v resničnostnem šovu Heidi Klum. V tem času je ugotovila, da manekenstvo pravzaprav ni tisto, česar si želi, zato je začela v New Yorku obiskovati večerni tečaj igre.

Lea, kako se manekenka znajde med igralci?
Iskreno povedano – igra me je vedno zanimala, a nisem bila dovolj pogumna, da bi šla v to. Prek manekenstva sem pristala v kakšnih reklamah in videla, da bi to lahko delala. V manekenstvu nisem čutila, da rastem kot oseba. Pri igri lahko greš vase, raziskuješ, predvsem pa imaš neomejeno možnosti, da se spoznavaš.

Kako to, da niste ostali v New Yorku?
Zaradi več razlogov. Tam sem živela štiri leta in pol, kar je kar precej. Na neki točki sem ugotovila, da me spreminja, in imela sem dovolj tega mesta. Rada se vračam, ampak ni mi do tega, da bi živela tam. Pogrešala sem naravo in manj stresno življenje. Poleg tega mi je potekla viza in sem bila prisiljena iti domov. Potem sem jo sicer obnovila, ampak ta viza mi dovoli samo manekensko delo, z igro se tam ne bi mogla ukvarjati legalno. Zato sem prišla nazaj v Slovenijo in imam se odlično. New York je samo za kratko obdobje.

Celoten članek najdete v novi številki revije Vklop!